miércoles, 28 de mayo de 2008

N'otru mundu, nel mesmu mundu

Sigue la temporada cinéfila de Caxastur. ¡Cómo me presta esto de nun dar más clase particular y poder facer coses peles tardes si me da la gana, pesie a la reducción d'ingresos!




Güei tocó Buda españó de vergoña. Esta ye una peli que nos fai ver el mundiu dende un metru d'altura y unos güeyinos rasgaos embaxo d'un pañuelu. Baktay, una neña con una voluntá de fierro, decide un día que quier dir a la escuela "a deprender cuentos simpáticos", y colos sos cinco o seis años alcuentra la manera de arreblagar percima de los mil problemes qu'atopa, y d'escapar de los neños con kalashnikov fechos con palos que sólo saben xugar a matase y a maltratar a les neñes, neños que tan pronto son talibanes "entamándo-yos un nuevu Vietnam a los americanos" como americanos a la gueta terroristes: faen perbién los dos papeles.






La principal virtú de la película, fecha ciertamente por manes de primeriza, ye que te mete na historia y t'envuelve nesos paisaxes afganos d'ocre, ñeve y cielu azul y cares curtíes de tolos colores imaxinables, onde si nun fuere pol helicópteru podría pensase que tamos a primeros del sieglu XX; y te vuelve, por un momentu, tan inocente como la so heroína, que podría ser hermana de les protagonistes de Nin unu menos o El globu blancu.

En definitiva, ye una película de les que te faen querer siguir mirando al mundu.

No hay comentarios: