Tengo una gana de qu'entame'l cursu y garrar la rutina otra vegada que nun veo. Setiembre resultó ser un mes un poco cruel conmigo, por cuenta de l'amestadura d'un plizcu d'estrés llaboral, la marcha de una amiga mui querida, el dormir poco y el volver a fumar (causa y a la vez consecuencia de disgustos). Too esto dexóme nun estáu d'ánimu un poco penosu del que voi saliendo con ayuda d'un migayu de sentíu común (lleer llibros de psicoloxía ye de les meyores coses que se puen facer nesta vida pa salvaguardar esa ayalga que ye la salú mental) y les pequeñes alegríes de la vida (véanse cruasanes recién fechos a les 4:30 de la mañana). Espero que la espicha de los cursos d'Ibias ponga'l broche d'oru a esti mes y yá empiece a ser too d'otra manera.
La bona noticia ye que vuelvo a tener gana d'escribir lliteratura (el microrrelatu, la solución pa escritores poco o nada constantes).
Ehí va una muestra. Dedíco-ylu a Xaime pola inspiración y la charra enriquecedora.
Salio a la cai cola lluz de la mañana na cara. Duró-y l'allegría hasta que cayó en que'l sol tamién brillaba pa los enemigos.
4 comentarios:
Gracies daveres, Llaura, sabía que Trasgu nun yera l’únicu, pero presta cuando dalguién más diz que-y gusta lo que faes, anque seya dalgo tan modesto como dar la mio opinión (que nun tien porqué ser bona nin mala, ye una más).
A ver si te centres y entames a facer coses prestoses. El cuentu curtiu ta bien. ¿Pa cuando un dalgo más llargo o un llibru?.
Salú.
Laaaaaaura, munchas gracias pola mención, que de xuru, nun sedría pa tanto. Pero en fin.
La inspiración, la charra intelixente val munchu, ya recíprocamente you atoupol contigu, Vitor, el Mineiru... etc. Ya dalgo que tamién agradezo muncho.
Pos outra vegada dicite que gracias por acordate de las charras que mantenemos davezu ya sí, una pena qu'el sol tea tamién pa los nuesos enemigos... anque meyor, en fríu la venganza sabe meyor.
Beisos Laura!!!
Tienes razón, yo estoy convencido de que Septiembre es el mes más cruel, aun salvando las distancias que me separan, por desgracia, del grandísimo T.S. Elliot, que se empeñó en escribir el verso por el que más se le recuerda:
"April is the cruelest month"
( T.S. Elliot, 1888-1965, "The waste land").
Nunca lo he logrado comprender. ¿ Qué y-pasaría al probe hombre en un abril ?
Prefiero la charra d'un collaciu/a que tolos llibros de autoayuda del mundiu.
Besos.
Argayu.
Publicar un comentario